Kérdése van? Hívjon minket! +36-20/945-7099

Hűségpont FAQ

Hűségpont FAQ Gyakran feltett kérdések:

*Mi is az a "hűségpont"?

*Hogyan lesz nekem "hűségpontom"? 

*"Hűségpont" és értéke:

*"Pontok" beváltásának menete: 

*Kapok "pontot" a szállítási díj után?

*Kapok "pontot" az áfa összege után?

*Kapok "pontot" az akciós termékek után?

*Kapok "pontot" azért amit "pontal" fizetek ki?

*Korlátozva van mire használhatom a pontjaimat?

*Akciós terméket is vásárolhatok vele?

*Cégemnél gyűlnek a "pontok", saját részre is felhasználhatom?

*Elavulnak a "pontjaim", ha nem használom fel?

*Ha telefonon rendelek, is gyűlnek a "hűségpontjaim"?

*Használati feltételek (összefoglaló)

*Nem talál itt választ?




Mi is az a "hűségpont"?

Nem titkolt szándékunk ezzel az is, hogy elősegítsük az internetes vásárlás elterjedését, a Vásárlók körének bővülését, ami azt eredményezi, hogy még olcsóbbá teszi Webáruházunkat.
A használata nagyon egyszerű, amikor vásárol, az elköltött összeg alapján kap "pontokat" a Webáruház rendszerben, ami egy virtuális "hűségpont" számlán gyűlik. Az így szerzett "pontokat" a jövőbeli vásárlásai alkalmával felhasználhatja, vagy tovább gyűjtheti belátása szerint. 
Ezen felül, néha adhatunk "csak úgy" vagy bizonyos feltételek teljesülésekor "pontokat", például, ha részt vesz egy kérdőív kitöltésében.

Hűségpont csak regisztrált vásárlás esetében szerezhető, regisztrálatlanul történt vásárlás esetén a Vásárló elesik a hűségpont megszerzésének lehetőségétől!




Hogyan lesz nekem "hűségpontom"? 

A vásárláskori összegből* a SpiderShop.hu Webáruház rendszer automatikusan kiszámítja a vásárlás értéke után járó "hűségpontok" összegét. Ezek a "pontok" hozzáadásra kerülnek a függőben lévő "pontjaihoz" amennyiben voltak illetve rögzítésre kerülnek a rendszerben. Az aktuális* függőben lévő "pontjait" (virtuális számláján lévő pénz) a Webáruházba történt vásárlás után vagy a belépést követően, a "KILÉPÉS" gomb felett található "Beváltható hűségpontok száma:" mezőben tekintheti meg.
A "pontokat" halmozhatja is, mennyiségi megkötés nélkül, de vegye figyelembe, hogy évente 1x a tárgy év december 19. fel kell használnia, mert december 20-án a fel nem használt pontok törlődnek és ezért időben nem korlátlan a felhasználhatóságuk. A tárgy évben, december elején minden regisztrált vásárlónak értesítést küldünk az aktuális "pont" egyenlegéről, függetlenül attól hogy feliratkozott a hírlevelünkre vagy sem. 

Az első vásárlás alkalmával kapott "hűségpont" összege nem használható fel kedvezményként, de a második vásárlástól számítva, mindig az előzőleg felhalmozott "hűségpont" összege felhasználható. Az aktuális vásárlás után járó "hűségpontok", csak a következő vásárlás során használhatóak fel.

* Az egyenleg megtekintéséhez természetesen regisztrálva kell lennie, és be kell lépnie az áruházba! 
* A szállítási díj nem számít bele a vásárlás összegébe (azért nem jár "pont").



"Hűségpont" és értéke:

Utolsó módosítás: 2011 január 20.

Jelenleg minden bruttó 100 Ft. elköltése után a SpiderShop.hu Webáruház rendszer automatikusan jóváír Önnek 1 "pontot". Minden "pont" értéke, 1 Ft, amit következő vásárlás alkalmával a SpiderShop.hu Webáruházban levásárolhat.

Például: Termék ára: 100 Ft. "Pontok" értéke: 1 Ft.
Megjegyzés: fenntartjuk a jogot ezen arányok változtatására, előzetes értesítés nélkül. Az itt megjelenő átváltási érték mindig az aktuális "pontértéket" mutatja!



"Pontok" beváltásának menete: 

Amennyiben pozitív az egyenlege, akkor ezeket a "pontokat" felhasználhatja a SpiderShop.hu Webáruházban-ban fizetésre. 
Vásárlás alkalmával a "Fizetési mód" oldalon talál egy olyan mezőt, ahol beírhatja azt az összeget amit a virtuális számláján lévő "pontok" összegéből fel kíván használni a kedvezményes vásárláshoz.
Folytassa a fizetési procedúrát, a jóváhagyási oldalon ott lesz a "pontok" száma, ami beváltásra kerül és a rendelés kiegyenlítésére lesz fordítva. Amennyiben jóváhagyja a rendelést és az összes addig összegyűjtött "hűségpontjait" felhasználja, akkor a "pontok" teljes összege levonásra kerül, és a "Hűségpont" egyenlege 0-ra frissül a
mennyiben a "Hűségpont" értéke kevesebb mint a vásárolt áru értéke. Ha a felhasználni kívánt "Hűségpont" értéke több mint a vásárolni kívánt termék ára, akkor csak a termék áráig történik levonás a "Hűségpontjaiból", a többi megmarad a virtuális számláján, mely a  későbbi vásárlások alkalmával bármikor felhasználható a tárgy éven belül december 19. 

A számlán, amit a termékhez kap, kedvezményként lesz feltüntetve a felhasznált "hűségpont" Forintosított értéke! (Amennyiben cégnek szokott vásárolni, de saját javaira szeretne fordítani a "hűségponttal" elért összeget, akkor olvassa tovább a FAQ-t, és megtalálja a lehetőséget!)



Kapok "pontot" a szállítási díj után?

Nem. A "pontok" számolásakor a szállítási díj összege nem adódik hozzá, csak a vásárolt termékek árai!
Megjegyzés: fenntartjuk a jogot ezen szabály megváltoztatására, minden előzetes értesítés nélkül. 




Kapok "pontot" az áfa összege után?

Igen. A "pontok" számolásakor az ÁFA összege is hozzáadódik. A vásárolt termékek bruttó ára alapján számolja ki a Webáruház rendszere a vásárlás után járó pontok értékét.

Megjegyzés: fenntartjuk a jogot ezen szabály megváltoztatására, minden előzetes értesítés nélkül. 



Kapok "pontot" az akciós termékek után?

Igen.
 
Az akciós termék után is ugyanúgy jár a "hűségpont". 
Megjegyzés: fenntartjuk a jogot ezen szabály megváltoztatására, minden előzetes értesítés nélkül. 




Kapok "pontot" azért amit "pontal" fizetek ki?

Igen. Amikor "hűségponttal" (is) fizet, az árú teljes, kedvezmény nélküli vásárlási értéke után, ugyanúgy jár a "pont".



Korlátozva van mire használhatom a "pontjaimat"?


Jelenleg semmilyen korlátozás nincs, bármelyik termék megvásárlására felhasználhatja a "hűségpontjait"! 
Megjegyzés:
 fenntartjuk a jogot ezen szabály megváltoztatására, minden előzetes értesítés nélkül. 




Akciós terméket is vásárolhatok vele?

Jelenleg semmi akadálya, hogy akár akciós terméket is "hűségponttal" egyenlítse ki! 
Megjegyzés:
 fenntartjuk a jogot ezen szabály megváltoztatására, minden előzetes értesítés nélkül.
 




Cégemnél gyűlnek a "pontok", saját részre is felhasználhatom?

Igen. Természetesen megteheti, hogy cégnévre és a cég címére vásárol folyamatosan, és az összegyűlt "hűségpontokat" saját maga céljára használja fel. Számlát csak a "Hűségpont" tulajdonosa nevére állítunk ki!  
Megjegyzés:
 A számlán, amit mellékelünk, minden esetben fel van tüntetve mint kedvezmény, a levásárolt "pontok" értéke, és az Ön döntésén múlik, hogy ezt a cégnél számolja el, vagy saját javait növeli vele, mi ezt a későbbiekben nem vizsgáljuk.




Elavulnak a "pontjaim", ha nem használom fel?

Igen. Évente 1x a tárgy év december 19. fel kell használnia a "hűségpontjait", ha nem akarja hogy elvesszenek. Minden év december 20-án a fel nem használt pontok törlődnek, de erről december elején minden regisztrált vásárlónak értesítést küldünk függetlenül attól hogy feliratkozott a hírlevelünkre vagy sem, azért hogy legyen lehetősége az esetlegessen fel nem használt pontokat egy új vásárlás céljára felhasználnia. Mennyiségileg semmilyen korlát nincs a gyűjthető "pontszámokat" illetőleg. 
Megjegyzés:
 minden év december 20-án fenntartjuk a jogot a "Hűségpont" rendszer megváltoztatására, vagy megszüntetésére minden előzetes értesítés nélkül.
 




Ha telefonon rendelek, is gyűlnek a "hűségpontjaim"?

Nem. A "hűségponttal" elsősorban az internetes rendeléseket szeretnénk, még elterjedtebbé tenni, telefonos rendelés esetén nincsen lehetőség "pont" jóváírásra, sem levásárlására. 
Megjegyzés: ez a szabály nem rúgható fel, "nincs netem" vagy "nem tudok belépni" problémák esetén sem!
 




Használati feltételek (összefoglaló)

  • A "hűségpontok" gyűjtéséhez mindenképp regisztrált tagnak kell lennie a SpiderShop.hu Webáruház-ban.
  • A "hűségpontok" kizárólag Online vásárláskor gyűlnek, és Online lehet felhasználni őket a SpiderShop.hu Webáruház-ban.
  • A "hűségpontok" nem visszatéríthetőek, és nem ruházhatók át más tagra.
  • A "hűségpontok" többszörös regisztráció esetén sem vonhatók össze.
  • A "hűségpontok" azonos regisztráción belül más címre szállítással is felhasználhatóak.
  • Azok a "hűségpontok", amiket felhasznált a vásárlása alkalmával, (de bármilyen okból a rendelését visszamondja) nem térülnek vissza, (elveszetek) nincsen mód a jóváírásukra.
  • A "hűségpontokból" levonásra kerülhet az át nem vett rendeléssel adódott egyéb járulékos költség (pl.: szállítási díj).
  • A "hűségpontok" számításakor a szállítási költség nem számít bele.
  • Megjegyzés: fenntartjuk a jogot a "Hűségpont" rendszer megváltoztatására, minden előzetes értesítés nélkül.

   
Nem talál itt választ?


Amennyiben a fentiekben nem talál választ a felmerült kérdésére, írjon nekünk a Kapcsolatfelvétel oldalon, és igyekszünk kielégítő választ adni. (Lehetőleg minél részletesebben írja körül a problémát.)

  • Megjegyzés: fenntartjuk a jogot a "Hűségpont" rendszer megváltoztatására, minden előzetes értesítés nélkül.